Na mijn schoolcarrière was het een evidente beslissing om bij BTI aan de slag te gaan. Ik werkte ook tijdens mijn stage samen met collega’s, en ervaarde hoe het voelt om echt werknemer te zijn van BTI. Ik werd gezien als één van hen en kon steeds bij hen terecht wanneer ik vragen had over mijn werk.
Ik kreeg ook dezelfde taken als de andere werkmannen en daardoor kreeg ik het gevoel dat ik gewoon kon meedraaien binnen dit bedrijf. Op de werf installeerde ik mee de elektrische voorzieningen van de appartementen.Wat me het meest is bijgebleven is de sfeer op de werf, die is geweldig. Iedereen kon er goed met elkaar opschieten en problemen waren er niet. Ze stonden ook altijd voor me klaar, ik had dus niet te klagen.
Wij gebruiken cookies op onze website om u de meest relevante ervaring te geven en persoonlijke ads te voorzien door het onthouden van uw voorkeuren en herhaalde bezoeken. Door op “accepteer alle” te klikken, stemt u in met het gebruik van alle cookies. U kunt echter ook naar “Instellingen” gaan om een gecontroleerde toestemming te geven.